Felanmälan
Det går att göra en felanmälan på fyra sätt.
- Via hyresgästsidan: https://hem.dinhyresvard.se/login
- Via mejl: felanmalan@norsjolagenheter.se Ange: Namn, Adress, Telefonnummer, Vad som är fel?, Tillåtelse att gå in med huvudnyckel, ev. husdjur. osv.
- Via telefon: 0918-141 51 vardagar: 08:00-12:00 (stängt under visningar och möten)
- Besök på kontoret
Kontoret på Nygatan 27 är öppet:
Måndagar 08:00-12:00
Torsdagar 08:00-12:00
AKUTFELANMÄLAN
Åtgärd som ej kan vänta till kommande vardag, tillexempel vattenläcka, stopp i avlopp med mera.
Telefonnummer 0918-14151 knappval: AKUTFELANMÄLAN
Obs! Vid upplåsning av lägenhet, kvällstid och helger ska hyresgästen uppvisa giltig legitimation samt utryckningskostnaden kommer att debiteras 500kr via hyresavi.
Vid långvarigt strömavbrott ring Skellefteå Kraft 020-77 27 00 www.skekraft.se ´
Vid långvarigt avbrott i vattenförsörjningen ring Norsjö Kommun 0918-140 00 www.norsjo.se